چكيده : در دنياي رقابتي امروز، عصر سلطه بر مشتري به پايان رسيده است و موفقيت سازمانها در گرو جلب رضايت مشتري و بكارگيري اصول مشتري مداري است. از اين رو احترام به مشتري و شناختن نيازهاي مشتريان و برطرف كردن آنها از جمله مواردي است كه سازمانها بايد مدنظر بگيرند. در اين مقاله اهداف طرح تكريم به طور مختصر توضيح داده شده و تحقيق شده كه اجراي طرح تكريم تا چه اندازه توانسته به اهدافي كه مدنظر داشته در وزارت كار و امور اجتماعي برسد و مشتريان و كاركنان تا چه اندازه احساس رضايت مي‌نمايند. واژ .




ارزان کده تكريم ,طرح ,مشتري ,امور ,اجتماعي ,كه ,طرح تكريم ,كار و ,امور اجتماعي ,و امور ,وزارت كارمنبع

جزوه درس ساختمان داده ها

500 مدل برای عکاسی حرفه ای در عروسی

امپراتوری شطرنج شماره 67 دفاع مانند یک سوپر استاد بزرگ -DEFEND LIKE A SUPER GRANDMASTER

دانلود کتاب Starting Out Sicilian Grand Prix Attack - Gawin Jones.pdf

پاورپوینت تئاتر شهر تهران

نرم افزارآموزشی بخوانیم وبنویسیم (1)اول دبستان

هشت پروژه از شمارنده های دیجیتال با گیت های منطقی بدون برنامه نویسی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بیستمین پرسش مهر اخبار روز جهان و ایرات سایتی برای همه ماینینگ شبکه ای Bioshop سبزه زار سبز کاپ -لیوان یکبار مصرف کاغذی-چاپ اختصاصی سفارش اینترنتی چاپ کاتالوگ فوری خرید و فروش سیگار الکتریکی موزیک کوردی ،دانلود اهنگ کردی جدید